Followers

November 1, 2011

Semuanya Abu

Siapakah diantara kalian yang memiliki tema warna abu/grey untuk baju wedding anda? menurut pantauan saya, tema warna ini banyak di minati, malah sudah hampir 2 tahun permintaan warna abu/grey masih banyak. buat saya pribadipun warna ini cukup bagus digunakan sebagai tema baju wedding. warnanya tidak membuat kita sakit mata dan memberi perasaan tenang (pada pendapat saya pribadi).  kamu boleh lihat beberapa gambar pengantin yang menggunakan baju collection Rumah Kebaya Malaysia by Sitti Nurs yang berwarna abu. :)




  








2 comments:

  1. saya!
    haha,hye kak sitti...baju2 rkm cantek2 belaka, tp syg sy sudah kawen...hehe

    ReplyDelete
  2. salam.. hi zaren,

    tdk menggunakan baju RKM pun takpe, yang penting zaren suka hasil karya saya hehe.. :)

    ReplyDelete