Followers

December 21, 2011

My BirthDay

21 Desember 2011,


29 tahun sudah saya hari ini. mmm.... sudah tua rupanya. :)
tidak begitu special pada ulang tahun saya kali ini, karena banyaknya kerja yang harus diselesaikan sehingga tak sempat mahu buat plan apa2.  lagipun, kebiasan melewati ulang tahun  selepas saya menikah memang agak jauh berbeda. adat dari suami dan soudara2 suami untuk perihal ulang tahun ini mmg tidak perlu dirayakan, termasuk untuk tiup lilinpun mereka tak buat. Dan lain dengan kebiasaan saya sekeluarga, biasanya kalau seseorang itu menyambut ulang tahun, biasanya kami akan menyediakan cake ulang tahun, meniup lilin, membagi-bagikan cake dan memberi kado. tapi tentunya saya harus membiasakan diri selepas menikah, hehe.. lagipun bukan masalah besar kan? :)

Tapi, mau juga kan di rayakan minimal untuk dapatkan gambar2 cake ;p . tanggal 20nya saya memesan cake seniri pada seorang teman ( sendiri beli cake untuk bday sendiri ) dan esoknya saya ambil cake itu di seksy 6 shah alam.  Agak susah juga cari rumahnya, lagipun suami tak tau tempat tu, sehingga saya minta direction kepada kawan dan juga pakai GPS. akhirnya jumpa.. :)
kawan saya tanya, " nk lilin x? , dengan langsungnya saya mengatakan "IYA" :p
Sebelum sampai rumah, saya singgah ke SevenE untuk beli Api. ( niat kan? hehe )
Sampai waktunya saya tiup lilin birthday saya.. Yeeeeeeyy..

Tiada kado yang lebih spesial buat saya, selain dapat sms dari bunda dengan ucapan dan doa-doanya yang senantiasa terucap. ( Alhamdulillah... Selama 29 tahun, bunda tidak pernah lambat ucap selamat ulang tahun walau dimanapun saya berada ) i love u bunda. 

Dan esoknya kawan-kawan beri surprise, yeeey... thanks u so much... :)



1 comment: